She's gonna wait..

Sunday, May 23, 2010

agak sakaii bab2 award nih. haha. anyway, thanks zaty! :)

2nd post untuk arini. mood arini : numb. bosan tak sangka, lapar cam apa *even aku dah bedal maggi, perut still bunyi okay!* & taktaw nak buat pa. dah abis exam, so, memang bosaaaaaaaaaaan giloooooooss giloooooosss *bace dengan penuh perasaan okay?*

hurm. dari pagi tadi sampai sekarang, keja aku on9 je. nak laundry, cam nak ujan. tapi, kdg cerah balik. hmph. so, aku decide esok2 je la laundry, pakai machine. senang, abes citer. nak kemas bilik, nak balik, seriusss malas gileer. even semangat nak balik berkobar kobar. *ceh ayat, takbleh blah* nak buat ape lagi? tido? oh tidak. aku taknak pening2 lalat lagi sebab ter-overslept. cukupla semalam macam dah biol aku rase. =.=" lagi? joging? aiseh. soklan cepumas. haha. ni kena tengok mood jugak. kalaw mood nak beristirahat ja, better takpayah kot tanya soklan ni. ;p haha. so, in the end, on9 je la keje aku. on9 sampai nak muntah, ok? T.T erk.

okay. back to the main point. pasal award. ni 1st time kot dapat award. tu cam poyo2 sket. ;p haha. tak reti kot nak buat camne. tapi aku belasah je la jawab semua soklan award ni.

nama award ni : NICE BLOGGER AWARD :)

award ni telah diberi oleh cik zaty kita. beliau adalah antara besfren yang paling best penah wujud dalam idup aku. *ceeee. ayat sekema okehh* manis, rajin dan sudah berpunya. *take note ;p* haha. okla, jom jawab soklan2 berikut.

1- Apa yg bermain difikiran anda sekarang ni??
oh, banyak kot. nak balik umah, nak pegi kl nnt nak beli ape, malam kang nak makan ape, nak kuar jalan2, nak buat sesuatu yang interesting, result yang macam ape kot. humph. :(


2- Apakah nama samaran u'all??
uish. nama samaran la pulak. banyak kot. waterlily, little red riding hood. evil_fairy. tapi takmaen dah nama2 samaran ni. ;p dah matang kot. tu zaman budak2. :D haha reason acceptable kot.


3- Berikan 3orang yg u'all sayang...
3 saje? limited giler. xpe2, aku taw camne. :D

okay, 1st, mestila kaum kerabat familia de amor. ayah, ibu, eiein, abang, faris. maksu, tok, angah, kak eih, dan etc etc. :D

2nd. kawan2. semua kawan2, baek aku kenal rapat2 ke, kenal camtu2 je ke, kenal memang kenal betol, dan semua besfren yang aku ada. :) kalau nak mention, banyak sangat la. you know who you are :)

3rd. si dia cinta hati pengarang jantung. haha. :)


4- Panggilan utk siDIA

eerrr. TEEETTTT. sila isi tempat kosong. haha. ;p


5- Hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa..
hadiah? tak kisah pon. even dia bagi duet kertas yang dikoyak dua pon, xpe. as long as tu hadiah dari dia. :)

6- Blog mane yg korang suke visit??
semua blog yang ada dalam reading list aku. tak kisah la diorang cakap pasal merapu meraban ke, artikel panjang berjela ke, ape ke, there's a reason kenapa aku suka baca blog diorang. :D banyakla blog blog. tak payah mention kot. :D


7- Tag kan kepada 15org rakan blogger korang..
herm. 15 eh? cam ramai la pulak. aku pakai tangkap muat je la eh.

1. cik shima. besties kat maktab, dan hantu korea :)

2. cik pika. besfren dari mrsm sampai sekarang. sedang meniti hari2 bahagia :)

3. cik farah jacqulin. coursemate yang senang diajak berbual. :)

4. cik mira wangi. sesuai dengan nama beliau, beliau coursemate yang wangi okay. :)

5. encik muzakir. dulu penah study group skali kan, weh? haha ;p

6. cik kerah. another coursemate yang perangai gila gila :) tapi maintain kiut! :D

7. cik hannah. beliau shantek dan manis. :) keep it up!

8. cik ten nazierah. dah agak lama tak dengar khabar berita dari dia. :) dia comel :D

9. cik ten nani. beliau sekarang di us. take care dear! :)

10-15 tu, sape2 rase cam bosan, ape lagi. buat la soklan soklan ni. secara otomatiknya, dapatla award ni. haha ;p apakah.

aku malas kot nak inform kat sape2 kena tag ni. kalau korang perasan, korang buatla. thanks! :)

okla, aku rasa aku kena start mencari bahan nak buat latihan ni. till then. nanti aku story mory lagi eh. :D dah lenguh dah tengkuk dok tengok lappy ni. nak take a nap pasni. ;p bubuuuui!

take care. IMY so badly. :(

wassalam.

No comments: