She's gonna wait..

Thursday, May 20, 2010

azam.

assalamualaikum & salam sejahtera :D

whoa! bertemu lagi. kalau semalam aku pegi melantak mcd, arini aku pegi makan sate. :) serius sedap. sate kulit. :] kat sini je kot aku penah jumpa sate ni. agak unikla. sate hati. sate buntut. *buntut ayam okayy!* ;p haha. mula mula, cam pelik gakla. tapi sedapla. dah cam ketagih pulak. *rase cam nak sowh makcik tu bukak cawangan depan maktab je :|* aku tawu takbagus sangat makan kulit kulit ni. tapiiii. irresistable la. lagi pun aku kan dah nak balik umah. nanti payah taw nak jumpa sate camni ;p haha. *kalau dah alasan.*

cakap pasal makanan. haish. macam macam aku fikir. tadi, on the way pegi beli sate, sembang sembang dengan shimamot (bukan nama sebenar ;p). dengan zu (nama niknem :D) jugak. alih alih, terkeluar topik pasal satu makanan yang dah lama gak aku tak makan. OTAK OTAK OKAY. =.=" perghh. serius ngidam! hmph. tak tawu la korang penah makan ke tak, tapi yang pasti sedapla bagi aku. delicious fabulous fabtotal. ;D balik nanti, nak pegi carik sampai jumpa, tak kira. haha. janji aku dapat. ;p

balik ni jugak, aku nak makan charkueyteaw banyak banyak. takpa, biaq pi kat tokey kedai tu, dia nak juai kat aku sorang ja pon takpa. *gila melantak btoi* haha. sorila. sapa nak kawen dengan aku, haha. abesla nanti. ;p aku selera tinggi. lama gila kot tak makan charkueyteaw. dahla kat sini tak penah jumpa langsung. memang aku dah rindu la sama itu charkueyteaw. =.=** ni baru kat sini. agak agak kalau la kan, insyaAllah aku dapat pegi nun jauuuhh di sana, aku nangis tak, takdapat charkueyteaw? haha. mungkinla ye. :| hurm.

oh. nampaknya laju sangat menulis kalau bab2 makanan ni ye. haha. :D azam aku = makan banyak banyak bagi tambah berat badan. hurm. agak agak tercapai tak akalmu? eh tak. tercapai tak impian aku? *________* bagi aku masa sebulan cuti kat umah. dengan masa sekarang seminggu kat maktab. nanti aku report pe'ngembangan' aku eh. haha :D tu pun kalau ada la. selalu takde pon. (-_-*) kesian kat aku. makan banyak2, badan tetap keding. eh takla. tak kesian. sebab boleh makan banyak banyak tanpa perlu risau pasal berat badan. ;p hehh. kesitu pulak.

okla. aku ni melalut je banyak. :D dah dah. stop kat sini. nanti aku update lagi. *kalau aku rajin la* haha. :D take care, wassalam. :)

movie ape best untuk dilayan waktu lepas abes exam? ;D

p/s : kempen katakan YA kepada makanan bermula. :p

1 comment:

Dekna said...

saya kasi award kat awak.
hee amik la
take a look dear
kt my blog tu