She's gonna wait..

Monday, May 3, 2010

defensive.

salam all.

just log in to say something. harsh maybe. but in appropriate way.

she's my bestfriend. you broke her heart, i'll broke your face.

yes. this &^%*&(*) guy had toyed my bestfriend! *pissed off okay!*

rasa cam nak pelempenggg je muka. eh tak. pelemmp*nggg je muka. ntah pape. bajet bagus btol. haihs. haihs. mmg truji btol.

mungkin bukan aku yg kna. yes, bukan aku yg kne. tp, bg aku, klw ko maen2kn besfren foreva la viva aku ni, ibarat ko maen kan aku skali! aku mmg defensive. haihs. mmg mnyampes la aku pk psal dis guy ni. menyampes pes pes. haihs.

bukan sekali. bukan dua kali. byk kali gakla ko buat eh. ish ish ish. mmg tak sdar dri gmaknya. skali kne btg idong sndrik, bru tawww kot! haa.

hm. ksian kwn aku. dh syg sgt kot. :( sdeyh la pk sal die. dhla nk final. nk final okay, klw nk bwt hal pape ke, bwtla tyme wktu xsesak ke. ni tak. tyme kwn tu nk exam. haish. mmg akai ltak kat lutut kot. *quote dr kwn aku kt fb*.

dahla. klw nk ikut2, byk je lg nk *^&^%%^ dis guy ni. nseb baek aku xknai. nseb.

kalau korg, ape korg buat? rase cm nk buat ape??

p/s : entry kali ini mungkin agak keterlaluan kerana tahap kebengangan penulis sudah pada tahap semaksimum mungkin, yg kemudiannya dilepaskan melalui penulisan belog. 18sg kot.

dah. chow. ada date dgn buku. *huh*

2 comments:

Dekna said...

kalo aku kan qiss

perahkan badan dia bg jdi jus then buang dlam tangki taik.haha

sowy2.ak tau ang emo

aku pon emo sal hal si tuuttt haritu kan..hii

btw. ur new layout blog ni cantik.
n sngg skit nk komen..

love u

qiStina said...

haha ;p bgus gak idea ang. dr dok idup bwt sakit ati org. ;D haha

yg aku agk emo, bjet2la nk bwt hal pon. kwn tu dh nk exm. cmne nk fokus tah. haihs.

owh, emo psal aritu eh? aku taw aku taw. yg tu, ang bwt tataw je kt die. usah dlyn org cmtu, bikin panaiiihh saja. ;D

hihi. bru tukar. ;p thansk. eh tak, thanks. :) keep reading my bloggy!

aku rindu sayang kamu. :'>