She's gonna wait..

Monday, June 28, 2010

tag from shimaaaa! :D

mood untuk buat tag! :D

jejoomm! :)))

Adakah anda rasa anda hot?
nehi. tidaktidak.


Upload wallpaper laptop yang anda guna sekarang



*mcm comel je. sebab tu buat wallpaper. :) actually aku letak wallpaper gambar orang yang aku sayang, tapi taknakla expose disini, malu2 kucing haha* ;p

Kali terakhir makan pizza?
a week before exam kot. awal bulan 5 la. saya bukan peminat tegar pizza nak makan selalu2 :D

Lagu terakhir yang anda dengar?
heart heart heart heartbreak by boys like girls. antara band favereto de amor aku. :)

Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
makan roti gardenia ikan bilis. :D well, no food no qistina. HAHA.


Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

qiss, cookies, ina. :D nurul pun ada. mungkin sebab nak sebut nama waktu awal2, nak tergeliat lidah kot. haha

Tag 5 orang, siapa yang nak kena tag?
cik zaty *taktawula ang dah kena ke tak, tapi kalau rajin, bwat je lagi skali :D*

encik hisham kita *buat sham, jangan tak buattt!* :D

cik tengo :) anda ditagg! sila rajin2kan diri bwat :D

cik pinat assignment untuk pinatt! :>

encik muz aku taw, ang malaih sket bab2 bwat tag ni, tapi takpala, kot2, ang buang tebiat kaa. mana nak pi taw. :D

Siapa orang No.1 pada anda?
my besties waktu maktab dulu. :) always there for me. :DD

Katakan sesuatu pada orang No.5?
wehh. portugal menang bola kali ni. taktipu. HAHA. mesti sentapp punya kalau ang baca niiih. :D

No.3 ada hubungan dengan siapa?
aish ten, dah ada tu share2 la. jangan senyap sorang ja. :) buat masa ni, saya tak pasti la. tapi macam bleh suspect kot. :DD

Bagaimana pula dengan No.2?
sham? eerk. kena tanya tuan punya badan la. kalaw tak salah, last chat dia bagitaw dia dah selamat kawen dengan taylor swiff. ye tak sham? :D

No. 4?
uish. ni lagila. dah kecik kiut miut comel lotey. mesti ofkos komfem dah berpunya. :) ye tak, pinat?

Berikan fakta tentang orang yang anda tag.
zaty : caring, suka bantu orang, tinggi melayut ;p pipi yang rasa cam nak tarik2 ja. :)
hisham : yang paling aku ingat janggut anda, ;p jiwang tangkap lentok, suka senyum :)
fatin nadzirah : suka gado dengan muz, ;p haha. comel :) cepat mesra :DD
pinat : kiut, senyum nak manis. :) pandai menari. :>
muz : otai. haha. ;p dah dah, malas nak describe banyak2 kat ang. HAHA.

sila sila la buat ye :D

sekian dari saya. hoho.

next entry bila aku abes bosan owkayy? tingtong.

wassalam.

4 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

malas doh nak maen tag2 nih.. hahahaha

qiStina said...

cecece juai mahaiiii plakkk ;p HAHA

kr0nc0ngmalaya said...

hahahaha.. aku skang dah malas aa qis nak update blog.. bg smangat sket...

qiStina said...

hok alohh :D weh, rmai tggu ang update wehh. :) crikla topik best. takkan nak biaq berkarat otak ang weh. :D