She's gonna wait..

Friday, July 2, 2010

tag comeyl

another tag by zaty!

tag ni dia gelar 'Tag Perasan Comel'. haha. boleh plak prasan ye. takpela, untuk tidak melengahkan masa, jom kita layaaaan!~

ni rules & regulation dia la, copyright reserved cik zaty ;D


* Permainan ini terbuka kepada semua peringkat umur. siapa siapa yang hidup.
* Uploadkan satu gambar. Pastikan ia adelah gambar anda sendiri. bukan anak tiri or biri-biri
* Gambar mestilah senyuman yang ikhlas dan lebar to the max
* Gambar adalah berseorangan sahaja. lau nak gambar couple pon boley, tapi pastikan yang sorang lagi tu adalah saya (ahahaha)
* kalo boleh, ceritakan lah apa sebenarnya berlaku sampai gambar anda jadi sangat comel dan anda kelihatan hepi sekali!
* Tag saja sesiapa sahaja yang comel!
* orang yang ditag wajib buat tag ni!!



waktu 2nd semester kat kuching :)

aku taktawu la ape pendapat korang pas tengok pic ni. bagi aku biasa2 ja. malas la nak letak pic sebenarnya, tapi sebab syarat utama dia kena letak, tibai sudehh. :D waktu ni kat kelas, pas abes lecture kot. kebetulan, kat blakang tu, tibe2 je ada naga CNY tu. ape lagi, ngada la nak amek gambar. :) mungkin sebab aku comeyl, sebab tu nampak bahagia je. *ok tipu kenyataan ni* HAHA. papepun, dah langsaai utang tag aku. YEAYY!. :p

jom, kita tag kawan2 laen! :)

-shima
-hisham
-hannah
&
sapa2 yang rasa dia comel, amat2 dialu2kan untuk menempek muka anda. :>

2 comments:

Anonymous said...

waaaa.. TT_TT saya tak ditag..

qiStina said...

aiyoyoo umai sayanggg :)
saya xlarat nak tag la.
buat sudah :D okay sayanggg? u're most welcome nak buat :>