She's gonna wait..

Tuesday, October 19, 2010

penat.

ok. mesti korang pun cakap, "ape, ingat dia sorang ke penat?"

aku paham. tapi takpela. benda dah nak jadi. er, ade kena ngena tak dengan topik asal? -_-"

mintak ampun maaf. serius aku malas nak update, tapi keinginan membuak buak nak hupdate jugak. susah ada orang camni. kerja ditinggal-tinggalkan, blog ditatang-tatang. abaikan kalau tak faham. =.="

pagi kelas. keluar pastu sampai pukul satu. balik, tidur kepenatan. then bangun, buat revision. pastu, kat depan lappy ni haa. petang karang 4.30, menari sampai pukul 6.00. ok, aku fail bab menari, maaf kalau step lari. then malam, 7.30 kelas malam sampai 9.30. haiyo. sibuk tak, sibuk tak? rasa macam nak pelempang tak budak ni suruh dia log out sekarang jugak.

okay aku log out sekarang jugak. have a nice day. nice la sangat. heh. sudah sudah. balik ke pangkal jalan. esok aku cerita lagi nah. babai blog. babai kuma kuma. wassalam.

1 comment: