She's gonna wait..

Monday, November 29, 2010

entri nak cepat.

okay anda ter-tipu lagi kerana ini adalah tag! eksaited tak, eksaited tak?

(sebenarnya tag ni aku buat before balik umah lagi yakni jumaat 26 nov, tapi sebab aku tak sempat habiskan, aku save dulu. so, layan je lah ye, aku malas nak edit intro :P)

kerana saya mengejar masa oleh sebab saya perlu iron baju untuk balik esok, jadi saya buat seringkas yang mungkin ye cik shima? ringkas, tepat, padat, ada isi. ada isi? haiyo bahasa.

1. pe bnda yg paling penting dlm hdup korang
benda ye? spek kot. kalau takde spek, komfem komfem aku tak nampak skrin. muka korang pun dah nampak macam tivi rosak yang ada wave wave tuu

2. benda terakhir korang beli gune dwet sendiri

air minuman dalam tin? tu yang last aku beli petang tadi sebelum orang pegi semayang jumaat. ayok, semayang jumaat kau tak pegi ke tadi? ayok tatayo!

3. di mana korang nk melangsungkan perkahwinan korang
dan tema perkahwinan korang nanti ?

kalau boleh nak five star punya hotel, pastu tema nak wedding dalam garden gitu. apa kau ingat kau paris hilton nak buat kat hotel sendirik? buat kat umah sudaaah, tema nak kaler putih, purple, hijau pucuk pisan dan merah. rasanya aku dah cakap kan kan kan?

4. adakah korang sedang bercinta sekarang ?
agak agak? kalau aku ngaku single, percaya tak?
okaylah aku ngaku, aku double cheese burger. (ter-goda nafsu makan?)

5. berape lame korang akan menyintai kekasih korang
insyaAllah sampai ke jinjang pelamin. gila skematik punya jawapan, HAHA sampai bila mana Dia tentukan dia adalah yang terbaik untuk diriku. *ayat spontan aku tak reka reka*

6. dimane korang selalu jumpe kekasih korang ?
jarang jarang jarang jumpa. selalu jumpa kat telefon sahaja. terima kasih kepada celcom kerana meng-hubungkan kami. :D

7. novel/ buku/ majalah yg terakhir korang beli ?

buku cerita kanak-kanak tajuk "My Ramadhan". gila comel kartun dalam buku tu. lagipun aku fikir untuk investment anak anak aku jugak. eh silap, anak anak murid lah!

8. apekah name penuh korang
Nurul Qistina binti Baharuddin. ni ikut kad pengenalan. sila lah catat, mana nak pi taw, nanti nak letak nama anak ke. hehhh :P

9. antare mak n ayah korang, mane korang lgi rapat?
personally, aku rapat dengan ibu. tapi orang selalu cakap aku ni anak ayah. kenape eh? sebab ayah selalu beli ape aku nak ke? tapi saya tetap sayang mereka berdua.

10. namekan org2 yg betol2 korang nk jumpe dlm hidup.
our prophet Muhammad s.a.w. :)

11. adekah korang basuh baju sendiri ?
mestilah. ingat ada maid seketul ke dalam rumah? semua sendirian berhad. tapi perlukan jugak pertolongan mesin ye kawan kawan. :P zaman dah maju, gunalah teknologi sepuas-puasnya.

12. di mane tempat yg korang betol2 nk g ?
semua tempat aku nak pegi! :) tapi spesifiknya buat masa sekarang, nak pegi bulan. tak tercapai akalmu kan? haha tanya lagi aku soklan macam ni.

13. pilih salah satu peluk atau cium
HUGS and KISSES.

14. beritahu 3 perkare tentang org yg tag korang
shima amiza
- cantik! :)
- pandai memasak! :D
- super caring, seriously :)

15. 5 benda yg korang syg sgt dlm hdup korang

- fon dengan no fon. insyaAllah aku takkan tukar no fon sampai bila bila :)
- kuma kuma :D
- hadiah hadiah yang ada nilai sentimental. ecewah ayat ber-bunga bunga
- kredit kad. mestila 'sayang' nak guna, kang tak pasal kena soal siasat sama bapak saya :P
- makanan boleh termasuk tak? :P

16. 5 lagu korang suke n selalu dengar

- just the way you are - bruno mars
- buka hatimu - armada band
- five minutes to midnight - boys like girls
- i wanna - all american reject (kot?)
- lagu jiwang atau rock kapak. banyak sangat lah sampai aku tak ter-ingat tajuk dia :PP

17. bile tarikh lahir korang n korang sambut besday bile tahun lepas
- 04 Nov 1990
tahun lepas kan dah abes exam, so batch kitorang buat game futsal. diorang wish waktu tu la, pastu ade lah buat prank sikit, curah air men-curah curah ke tudung aku. haha

18. tujuh org blogger korang nk tag
- zaty
- pika
- pinat
- ten yaya
- muzakkir
- hisham
- umai
- dan sape sape te-rasa diri free, silakan. :D

19. cerite sikit pasal blogger pertame yg korang tag
- baru jumpa sabtu lepas. makin berisi ye? :DD dan makin cun! :)

okay, tag sudah tamat. jom buat entri lain pulak. atas permintaan muzakkir, jom buat entri pasal kulim! *berbau eksaited!*

2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

hahaha.. cm artis aa plak kena tag2 nih.. haha tenkew qis

qiStina said...

haha :D bila lagi?? time ni la bosan baru nak buat :)