She's gonna wait..

Friday, November 5, 2010

semalam.

whoa! hello there. :) sebelum saya melalut dengan lebih panjang, kita teruskan dengan agenda, straight to the point. :P

semalam adalah besday saya. walaubagaimanapun, saya tidak expect kawan kawan saya nak sambut besday saya (walaupun aku dapat rasa something fishy bila tengah shopping dengan nina, dan sekali pandang belakang, "aik? mana dia pegi?") mereka telah bersepakat untuk buat trick dengan meninggalkan saya sorang sorang kat supermarket tu tercangak cangak macam anak hilang emak. naseb baek saya seorang yang berjiwa kental tidak menangis hentak hentak kaki jerit, "nina! mana ko pegi?" oh, itu agak serius punya kes. mujurlah ada jannah yang baik (she deserve this adjektif because she save me dari terus mundar mandir satu supermarket, orang tengok lain macam :P). dia call, "eh, qis, japgi datang kat kfc, kite pegi scr same same." MUJUR lah. haha :D

by the way guys, i appreciate it! thank you so much! :) laen kali, BUAT LAGI kat besday orang lain nah. :PP aku nak join! HAHA :P

pictures! :) (ihsan facebook shima)


ni kek hari jadi. oh, caption atas kek bukan salah saya. bukan. (buat muka innocent)


besday girl lepas kena tinggal cuba untuk meniup lilin dengan tenang. cool, cool!


oh saya tak jadi nak marah atau merajuk. sebab terima kasih sekali lagi! :)

No comments: