She's gonna wait..

Wednesday, December 29, 2010

cuti

hahaha :D

cuti dah nak habis kan? kan? kan? kesian :D
(gelak jahat)

aku akan bercuti lagi sampai bulan 2 :) hihi tapi...

lepas bulan 2 tu -_-" say hi hi goodbye la eh. hmph

dah dekat sebulan cuti, ntah ape benda yang aku dah achieve pun tak tau. keje, yela, awal bulan 1 aku berenti kot, bagi cukup dapat gaji sebulan. ;) misi aku nak makan banyak jugak stil tidak tercapai kerana aku selalu skip makan bila aku keje. -_-" takpela, nanti boleh kampoi balik time kat umah. nak belajar masak? heh impian harapan semata mata. aku rasa serius pasni aku kena masak pakai buku resipi. yang basics, aku rasa kalau aku masak, boleh baham tekak sendirik dah lepas lulus dah kot. :P tekak suami apatah lagi, boleh kot. HAHA berangan!

barang barang nak pegi sana? sejak aku keje ni, aku tak keluar dah shopping. yelah, sibuk. -_-" tapi ade je aku rasa tak complete lagi. kena figure out ni. hadoiih

nak unpack barang dari kuching pun dah sepasai. malas memang menguasai jiwa wa cakap sama lu. okay ayat tersebut jelas tidak dipraktiskan dalam kehidupan seharian guwa. hohh

malam ni final weh. malaysia lawan indon. dan seperti dijangka, aku tak dapat tengok lagi live -_-" hehhh dan kepada bapak bapak warga Malaysia yang berada di indonesia, diharapkan bapak dapat menjaga diri bapak dari ter-kena sebarang ancaman dan bahaya daripada penyokong fanatik timnas. :|

okay, babaiiii petang ni keje. yeayyyy! *nampak real tak aku eksaited dalam kepura puraan?*

wassalam.

4 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

wei, lma doe cuti...
hg keja pa?


mae tgk bola kat stadium ke? hahaha
jgn risau.. mae muka dia mirip mirip mat indon... hahaha

mlawak mlawak saja..

qiStina said...

haha aiseh, cuti before pegi sana la wehhh

ni pun esok lusa aku berenti la keja :P haha kesian kat ang, nak balik dah haha

owww, aku ckp kt dia.... haha :D

Anonymous said...

hehehe cuti lah buat kali terakhir dekat Malaysia QIS!!! hehe

qiStina said...

-_-""

ko saje an k ownnnn