She's gonna wait..

Thursday, December 23, 2010

malas nak update.

aku dah malas nak hupdate blog. sebab... entah. idea takde nak mencurah curah ke ladang gandum. busy-body memanjang dengan karier, keluar beli barang semua nak bagai. dengan laptop buat perangai macam ni :

dengan lajunya, beliau akan keluar secara automatik benda benda seperti ini
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
atau
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhzzxk aku tak tipu. 'b'e't''u''l'' ''w''e'h'','' ''g'i''l''a' ''a''n''n''o''y'i'n''g'''"!"'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''x
and the only way aku nak stop beliau dari gelong gelong ayam dengan lebih dahsyat, aku kena tekan huruf x. genius tak aku? haha :P

lately, aku asyik susah nak bernafas je. serius, and aku rasa makin teruk dari before this sebab dulu tak sekerap macam ni. nak jumpa doktor taknak, takut dapat tawu benda lain ke. nak nak aku mimpi pulak semalam pasal jumpa doktor yang pelik lain macam je. huhu. tapi aku rasa tak teruk kot. just penat biase biase je ni. coolll :)

okla weh. aku dah tak tawu nak merepek ape lagi nih. nak main masak masak pulak. haha. and again, arini keje shift petang. a deep long sigh

p/s serius aku malas gila gila nak hupdate. kalau korang ada topik best ke nak aku mengarut, sila lah suggest ye.

2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

ala.. laptop baru la..

Anonymous said...

meh aku suggest kat ang,meh lah cite sal bola. x gituhh ?