She's gonna wait..

Thursday, January 13, 2011

tag apebendetah. haha

salam and greetings readers! :) selamat bertemu kembali di ruangan sesi mengarut membebel bersama qistina. bersama hos anda, ya, cik qistina! *tiga suku ke hape nih?*

okayla. oleh kerana aku dah di-tag oleh encik khairul ikhwan, so, marilah kita layannnn, zasssss!

Ucapan anda..?

er. dapat dapat tag terus bagi ucapan ke k own? gila cam YB! haha

okay okayla. taknak la menghampakan peminat i kan. here comes the ucapan.

ucapan ini saya tujukan khas buat insan insan yang tersayang, rakan taulan, sahabat handai segala. semoga anda ceria ceria selalu.

tu je? tu je? -_-" cukopla, kang aku bagi berderet, tak tercapai akalmu pulak. next question.

cerita sikit perihal hari ini ?

arini? takde ape yang menarik, cam ari ari biasa sebagai seorang suri rumah full time selama 2 bulan. seperti biasa, pas online ni main masak masak, petang karang ajak ibu kuar carik alasan nak beli barang. kesimpulannya, hari hari adalah sama sahaja. err, semalam aku mimpi best! kalau aku cerita, komfem k own kena belanja kfc weh! sebab dalam mimpi tu, dia belanja aku dengan zaty kfc weh! oops, ter-cerita dah. hehh. take note ni k own, next week aku pegi kl, ape lagi. hahaha :P

Berikan 4 ciri boy/gurl idaman untuk dijadikan husband/wife : ala, 4 je? tapi k own buat banyak je. tengokla banyak mana aku letak nanti. hahaha *gelak evil sikit. sikit je, jangan nak melebih, haipp*

1. mestila bergaya selamba. tak payah nak stylo stylo pun takpe, aku pun lebih kurang je. hihi :P

2. gentleman. taknak yang 'gentle' man itu, itu lain. pandai crack jokes adalah satu bonus kerana beliau akan menjadi joker terbaik menceriakan hari anda. :D

3. boleh bimbing aku ke arah jalan kebenaran. kadang kadang kan ter-babas sikit. itu sudah pasti. :)

4. terima aku apa adanya. cewah, dah macam lirik lagu dah. haiyaa

dah la kot. aku pulak yang malu malu kucing meow meow nak tulis banyak banyak. haha



ehsan google image. gila kan siap buat iklan nak cari husband? ish ish ish *geleng geleng kepala sikit* tapi kan, aku setuju dengan ciri yang first tuh! :P

Berikan 1 tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang :

macam yang k own cakap, 'always trust your partner'. pegang je prinsip ni, insyaAllah, kalau jodoh tak ke mana kan? :) malas nak ulas panjang panjang, kalau nak baca lebih panjang, baca yang k own punya. :P

Pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta..?


penah je. tapi better doa tulus ikhlas dari hati. :) insyaAllah, Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik bagi kita, kan?

Letakkan 10 link pilihan anda & tell them that they have won this award


YOU ALL HAVE WON THIS AWARD !

aku malas nak letak link korang, so, aku umumkan, sape sape yang follow aku, tak kira la public reader ke, silent reader ke, public fon ke, sila sila. jangan malu jangan segan, buat la kalau tak segan. :)

okay, aku nak buat entri pasal chicken chop. nak try? jom layan next entry. haha :P

take care, wassalam.

No comments: