She's gonna wait..

Sunday, February 27, 2011

malas.

salam and greetings.

malas betul aku nak update belog. makin lama makin beku takde idea wei. dahla malas gila nak berfikir. otak dah berkarat 4 bulan kot. hadoi.

cuba teka aku tengah buat apa?

.
..
...
....
.....

malas nak cakap banyak, let's straight to the point. aku tengah salin jadual untuk kuliah. dan yang paling penting, kuliah start esok. diulangi, esok. korang faham kan apa perasaan seorang pelajar yang tak pegang buku for almost four months kan?

mood belajar masih belum sampai. agaknya baru nak dipos dari malaysia dan bakal tiba bila bila masa. tapi kalau parcel tu tak sampai sampai macam mana? ahh, sendiri mau ingatla derr!

dekat seminggu aku tak update kat sini. well, life macam biasa. pagi petang siang malam sejuk meremang, nasik tak pernah miss dalam sehari, party setiap malam perkara rutin. eh, bukan aku eh. aku budak baik eh. kes masuk bakul angkat sendiri.

baru dua minggu aku kat sini, aku rasa banyak dah benda aku belajar. baik dari yang boleh nampak dengan bijik mata, ataupun yang tak nampak secara lahiriah, banyakla aku observe.

nak aku cerita, bosan kot. tapi benda pelik yang aku experience kan, perut akan sentiasa berkeroncong even dah kenyang. dan selalu cepat lapar. serius, bukan aku sorang okay. selera makan, ya Allah, membuak buak. bagusla kan. untung untung dapat buat penebat sejuk aku nanti.

manusia pulak? macam macam aku jumpa. baik yang aku sedia ada kenal, yang baru kenal, yang tak kenal, yang tak mau kenal, semua ada. tapi satu benda unik, mat saleh mesti akan tegur kita even tak kenal pun. paling kurang, "hello, mates!" lebih kurang ar. see? mesra cepat dan betul lah orang putih ni.

tapi scary gak mat saleh ni. lagi scary kalau time diorang mabuk. macam ape aku penah dengar, orang putih ni kalau time okay, they do care. kalau time mabuk, they don't care. penah satu malam ketuk pintu rumah kot. mana tak gelabah weh. tapi lama lama nanti biasa la kot. hmm

okaylah. aku malas nak menype lagi. malas je kan keje kau? bile mase nak rajin nih? esok je laaaaa

take care, wassalam.

p/s : ily, always will. :)

3 comments:

Ismail said...

hehe. pemalas!

jgn jd pemalas la.. later it continue like happen to me :(

Fatin Inani said...

auww sweet ahahahah

qiStina said...

ismail : so jgnla jd pmls! rjin2 bce bukuuuu :D

ten nani : :PPP