She's gonna wait..

Tuesday, April 19, 2011

kasi update sikit.

update pendek.

currently suhu 5 darjah celsius. tu suhu paling tinggi dua tiga hari ni. nak sentuh ayaq, ya Allah. kalau takdak kepentingan, jangan haraplah. tapi semayang penting wei, so haruslah aku jaga air semayang supaya tidak terbatal. mandi apatah lagi. normal kalau orang tak mandi time ni. aku mandi eh. jangan nak pikiaq bukan bukan. haha

bubble jacket bestfriend aku sekarang. even dalam rumah, luar rumah, aku sentiasa pakai. tido WAJIB pakai. berkepuk je duvet aku. ouh duvet tu macam comforter, tapi untuk cuaca sejuk. dan lagi satu to keep me warm, aku guna hottie. hottie tu macam bekas getah letak air panas bentuk macam botol tu. selesa gila tido peluk hottie malam malam. bukan peluk hot chicks eh.

time sejuk sejuk camni nak buat assignment, mula la. mula la otak lagging. rasa macam neuron neuron itu membeku dengan jayanya dan jadila brain freeze! rindu panas Malaysia weh. rindu. rindu. rindu. rindu. (ulang rindu tu banyak banyak kali bagi feel sikit)

short la kan update ini? bye, aku nak pegi lecture. selamat meredah angin taufan sejuk membeku, Qistina.

No comments: