She's gonna wait..

Tuesday, May 24, 2011

halalan toyyiban

baru baca entry pasal secret recipe tak halal.

makin banyak pulak aku perasan yang ni tak halal, yang tu diragui.

habis selama ni kita makan?

lucky untuk aku kot sebab dok kat negara orang buatkan kau lebih pekak.

eh tak. peka.

sebab semua benda kena belek ingredients, kena tanya cara penyediaan, even kasut but pun kena check kulit 'baby' ke tak. baby bak kata jozan maharaja lawak minggu ke tiga.

entahla. nak komen panjang, aku ni student gomen. tapi, macamanalah negara Islam macam kita ni boleh buat halai balai ja benda camni? cuba pikiaq amek sat.

yang paling penting, terbantut niat aku sampai airport nak terjah kfc. -___-" kekecewaan jelas terpancar dari riak wajahnya.

betul tak betul, wallahua'lam.

take care. nak sambung kerja bertimbun. wassalam.

p/s : kfc oh kfc -____-" habis punah extrinsic motivation aku pasni.

No comments: