She's gonna wait..

Tuesday, May 3, 2011

kuat makan.

oh itu fakta buat masa sekarang.

kalau bab makan, laju ja noh. tadi kan first day kat sekolah untuk practicum, and guess what? waktu break, makan je keje. spirals tuna, mince pie, chocolates, biscuit gedabak besar cookie time. ape lagi tak telan? tinggal orang ja tak penah lagi.

well, kadang kadang makan ni boleh jadi terapi. itu bagi akula. aku suka makan, so bila emosi tunggang terbalik, makanan memang teman setia.

tambah pulak misi aku belum selesai. misi nak bagi gemuk masih on. so, teruskan usaha anda, qistina.

jangan makan banyak sangat sampai penyakit lama berulang sudah. =_=" adoila. ada jugak orang macam ni ek?

p/s : tok cakap aku gemuk waktu skype dengan dia sabtu lepas. kalau orang lain, menjerit "oh NO!". aku? "oh, really?" sambil mengukir senyuman penuh makna. ke, muka aku dekat sangat dengan webcam sampai tok tertipu dengan imej yang terpampang? -_-"

4 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

balek nnt tembam mcm suhaila! hahahah

qiStina said...

hamboih. aku ngacum kat dia baru taw! haha

yg penting, sihat weh. jgn dok kuruih keding mcm anorexia sudah. :D

hang pun makan byk sikit! haha

Anonymous said...

ish ish.. ape nk jd tah ? hehehe

makan byk2 eh.. hehe..mne ah tahu kan ? orang kate duk perantau nih kurus je. kan kan ?

qiStina said...

k own : hehe. ape nak jadi, sampai sekarang tak kawen lagi. tibe2 je.

yeke dok jauh makin kurus? tp kalau dok neg yang susu lembu berton-ton, dgn cheesedale, dgn coklat, aku rasa takdak can kot nak kurus. :D