She's gonna wait..

Friday, May 6, 2011

mesti ada reason nih.

boleh percaya tak kalau aku cakap aku tengah online, buat kerja, bukak fb, dan makan sushi?

3 in 1. korang boleh? :D

eh eh. nak tawu, selera aku makin menjadi jadi. serius wa cakap sama lu. taktau mai mana, tapi sushi aku saja tadi aku beli 2 boxes, dengan 2 ketul besar tu. tak masuk lagi dengan muffin 6 ketul, keropok 10 mini packs dan cereal tu benda biasa la kan.

ish ish ish. gila kuasa la perut ini. kena control ni, harus!

kang aku skype dengan tok aku lagi sekali, mau terkeluar dialog ini;

"eh mana ina? dia ada dak?"

kot dia pun tak kenai cucu dia dah nanti sebab over-size sangat. DUH. -___-"

reason makan banyak? mungkin sebab ada misi nak kena accomplish. mungkin sebab cuaca sejuk. mungkin sebab hormon tunggang langgang. mungkin sebab tekanan emosi bercampur baur. atau,

mungkin sebab hobi suka makan.

heh. =_="

to those sape sape yang mungkin sedang experience anything, any problems, heart broken ke, masalah negara ke, esok lusa nak test ke, ingat. for whatever happens, mesti ada reasons. kita mungkin tak tawu reasons tersebut, but believe me, you'll find out soon, bila Dia lagi tawu apa yang terbaik buat kita.

you know me best, right?
take care, wassalam. :)

No comments: